onsdag 4 november 2009

Sova, spruta och spinning

Nu ska jag sova alldeles strax. Men eftersom jag har blivit en liten städtant (här hemma syftar jag på) så tänkte jag plocka undan i mitt rum först. Sena kvällar och lite och dålig sömn har det blivit på senaste. Fy. Längtar till fredag-lördag natten. Skönt!

Imorgon ska jag först jobba. På eftermiddagen ska Christopher komma och sova hos mig en stund tills han väcks av mig för att åka och ta svininfluensasprutan. Hoppas jag inte blir sjuk. Det vore så onödigt och jobbigt. Jaha..

En annan sak som hände idag hände när jag var och skulle köra spinning, bas pass. Står och väntar utanför för att det är spinning intensiv före. Det kommer ut en svettig tjej (förståeligt, spin-intensiv, mygad) och går iväg och kommer tillbaka. Det hon är gjort är att hämta sin lapp till nästa pass, spin-bas. Spinnledaren på mitt pass säger till henne: du kör detta passet som att varva ner lite? ;). Nej säger hon. Jag ska nog köra fullt på detta med. Jag tycker att 55 minuterspassen blir lite för korta. Jisses tänkte jag. Själv var jag slut efter halva baspasset (som iofs var minst lika jobbigt som medelpassen). Vilken lång story det blev om detta, var inte tänkt. Godnatt i alla fall!

Inga kommentarer: