onsdag 4 november 2009

En dag

Hallåeller. Igår hände det faktiskt en hel del i mitt liv. Dagen började med att Amanda och jag åkte på jakt efter tyg i stan. Eftersom den här staden suger på att erbjuda tyger till kläder så hittade jag inte det jag ville ha. Det är nämligen en klänning jag sett på internet som inte finns i min storlek (plus att den är alldels för dyr) som jag då vill ha. Så tänkte sy den själv. Får ser var det slutar..(Hur syr man öppenrygg? Hur gör man?)

Amanda och jag åkte runt lite, till rusta, lite på a6. På bikbok köpte jag en redan färdigsydd klänning. Den ska jag ha på nyår eller julafton. Får se. Beror på liksom, om jag hittar en till klänning. När jag sen lämnat Amanda på sjukhuset, hon skulle göra ett tbc-test, så åkte jag till arbetsförmedlingen. Jag köade i en halvtimma och pratade sedan med en handläggare i kanske två minuter. Vi kom fram till att jag lämnar arbetsförmedlningen.

Vid femtiden mötte jag upp Anders på gymmet. Jag stod först på trampmaskinen i 20 minuter och sedan körde vi mage. Har träningsvärk i magen idag, och på sidorna och i ena vaden.

På kvällen kom Elin. Vi åt halloumi, tittade på tv och sen på web-tv. Ullared. Senare, framåt 22-23 så hämtade jag Christopher och körde honom till sitt jobb.

Natten bestod av att Myran gnäller och sms från Christopher = dålig sömn. ASh.

Idag har jag jobbat serrni. Och om en stund ska jag åka till friskis och köra ett spinningpass! PussHej

2 kommentarer:

Sandra sa...

Köp ett färdigt mönster på en sån öppen rygg. Det är krångligt att få till det snyggt annars!!!

Linn sa...

och var köper jag det är då frågan?