torsdag 26 november 2009

trött och pigg

Idag när jag slutade jobbet var jag rätt trött. Jag åkte till bankeryd och träffaade Christopher. Jag fortsatte att vara trött. Sen åkte vi till mig. christopher åt och gick sen och la sig i sängen. Eftersom han jobbade inatt så är han nu rätt död, jag har gett upp med att försöka få liv i honom. Han kommer nog sova hela dagen imon ändå, han sover så bra här så.

Men nu när han är så trött så får ajg massa energi. Helst vill jag åka och träna med honom nu. Helst vill jag åka till a6 och handla massa julklappar med honom nu. Men icke sa nicke, blir inget med det. Istället KANSKE jag städar lite, lite adventsstädning. Får se får se. Har förresten sett att mpnga fuskar och tar fram ljusstakar och stjärnor nu? Tre dagar för tidigt.. Jaha. Hej

Inga kommentarer: