torsdag 5 november 2009

gubbe

Idag på jobbet gick Peter Forsberg runt i min korridor. Jag skulle städa hans rum med, och några andras spelare, men han ville inte ha städ. Han låg o vilade lite tror jag.

Chirstopher och jag har varit och tagit sprutan. Vi stod i kö, två äldre män kom och tränger sig. Jag titttar på dom med sur blick, den ena fattar men bryr sig inte. Ena mannen får en spruta, före oss. Sen säger hon där som ger sprutorna: nu är det bara tvåå kvar! Då blir jag förbannad om den andra mannen ska få före mig och Christopher så jag säger: Ja då borde vi ju få dom för vi stod ju faktiskt först i kön. Mannen anser ju att han är viktigare så han säger: jag är i riskgrupp. Ja det är vi med säger jag. Vafan liksom, alla som var där var i riskgrupp. idiot. Vi fick våra sprutor och åkte hem. Nu har ajg ont i armen och ska sova. Hoppas den mår bra imon. Godnatt

2 kommentarer:

Sandra sa...

Bra Linn! Stå på dig mot skitgubbarna! Puss

Linn sa...

mhm. han fick nog vänta en stund på nästa leverans som var på väg. Så går det när man tränger sig före mig