onsdag 11 november 2009

HIHIHHIHIHI

Linn Danielsson Örtenblom är lyckligast i världen just nu. Längesen ajg kände mig såhär glad faktiskt. Vad händer? Ni har följt mitt drama. Klänningen, den underbara fina klänningen jag hittade som var för dyr och inte fanns i min storlek. Med öppenrygg, vilket gör den så svår för mig att sy. Och Jönköping? Det finns inget tyg som passar. Vad händer. Linn hittar en bild på sin dator som hon har kopierat någonstans ifrån. På den klänningen, fast en annan modell, alltså från en annan sida. Jag hittade bilden för några dagar sen men insåg det ofattbara för några minuter sen. Jag letade på tänkbara sidor, alltså nelly. Och där finns den, i xs, billigare än den andra sidan (men fortfarande dyr). Jag kommer på det fantastiska, jag önskar mig den av min mormor i julklapp. Det tyckte hon var jätteroligt. PERFEKT!! Nu kommer jag sova gott. Imon blir det defenetivt muffins! PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer: