fredag 20 november 2009

lite negativt

Min kommentar till idol: hela tiden har jag tyckt att Erik har varit ganska bra, men alltid något som stört mig som jag inte kunnat sätta fingret på. Idag slog det mig, han skriksjunger ofta. Hatar skrik-sjungning. Det låter så ansträngt och dåligt i mina öron. Men tydligen låter det bra i andras? Antar det, inget för mig i alla fall.

Och det här med dom gråtande tjejerna i publiken. Okej att dom kan kära ner sig och få en idol och förebild men jisses, kan man bry sig så mycket om någon man inte känner? Och det är ju så överdrivet. Störigt.

Bläsh, jag är på väldigt opeppt humör för jag känner mig lite ensam och att jobba helg är tråkigt och förstör den lediga tiden av helgen också. :(

Idag var jag och Jennie i Ullared. Det var mycket fok och vi shoppade lagom mycket, kanske lite för lite. Det blev lite strumpor, en julklapp, ett ljus och lite mer småsaker. Framförallt två påsar baddare, som jag nu är väldigt full i magen av. BLä.

Godnatt

Inga kommentarer: