söndag 1 november 2009

Godmorgon

Igår var det kalas för min bror, han fyllde 30 år. Under kalaset kom jag på att Christopher tycker klättring är kul och kan tänka sig att börja med det, så nu ska jag kolla upp hur det funkar för oss äldre människor när man ska klättra. På kvällen igår hyrde vi tre filmer. Igår såg vi twilight, mest för att mamma ville se den. Den är inte särskilt bra alltså, nej det kan jag inte påstå. Hoppas new moon blir bättre. Vid tolv snåret tittade jag och Christopher själva på skräckfilmen vi hyrt. Den va inte jättebra, men ändå blev jag rädd. Så lite bra var den allt.

Idag halvsover Christopher länge och jag är uppe och vill göra nåttt. Klättraaa? Får gå ut och klättra i träd sålänge.

Min chokladmoussee jag gjorde i fredags. Mäktig, men mums!

Inga kommentarer: