onsdag 19 december 2012

2 dagar kvar

Nu har jag bara en kväll och en dag kvar att jobba. Helt galet. Det blir skönt att det är jul och sånt precis så det händer lite i vardagen. Men denna ledighet är verkligen behövlig. Jobbet är tungt och stressigt. Jag har börjar må lite illa igen vilket blir extra jobbigt då barnet tar mycket plats i magen och sparkar livligt. Det är ju underbart att han rör sig mycket men ändå. De senaste nätterna har jag vaknat mitt i natten och haft svårt att somna om. Trots detta har jag ändå tur får jag säga. Förutom magen så håller sig min kropp i ganska normalstorlek. Har inte blivit svullen och samlat på mig massa vätska, än. Hemskt skönt så länge jag slipper det!!

Jaha ja. Idag håller jag på att tvättar i den provisoriska tvättstugan. Små smala torkskåp är vad som finns och ja, vi får se hur torrt det blir. Christopher blir nog glad i alla fall. Han hade inga tishor att ta på sig längre sa han, staackarn haha.

Inga kommentarer: