onsdag 5 december 2012

julklappar

Idag på praktiken fick jag vara med på bvc på eftermiddagen. Det var fyra besök som blev inställda så det blev inte så många barnbesök, men ändå. Det var en liten unge på några veckor som var där som hade så sjukt mycket hår på huvudet. Haha, aldrig sett ett barn med en sådan kaluffs! Men guu så söt!!!

Efter praktiken åkte jag till a6 och köpte julklappar med Jennie. Det blev några handlade i alla fall. Nu är det bara några kvar. Skönt! Köpte även en lite present var till mina handledare. Så svårt att köpa något litet men fint. Men tanken som räknas ju, ett litet tack sådär!

Just nu är Christopher iväg och kör bil och hans dator stod tom så här slog jag mig ner. Var längesen det var jag satt vid en vanlig dator och surfade runt lite. Det var väldans skönt att sitta här faktiskt, i en stol vid ett bord. Laptop vid soffan ger inte alltid så bra sittställning hehe!

Nu får Christopher komma hem snarast så vi kan laga mat, jag är superhungrig...

3 kommentarer:

Anna E sa...

Kikar in och lämnar avtryck..
Apropå hår, så ska jag visa dig bilder på C när han var bebbe.

Han hade jätte mycket svarthår, vem vet lille T i magen kanske hämtat de generna från Eek-klanen han med...

Linn sa...

Det hoppas jag på för hans skull. Mitt tunna hår som växer i slow-motion är inget att ha!!

Sandra sa...

När du var liten Linn hade du också svart hår och ganska mycket för att vara bebis, sen var det lockigt tills du blev 2 ungefär. Sen fick du ditt raka hår!!! Så bebben har nog lite att brås på ändå. Bara det håller i sig! ;)