måndag 10 december 2012

musikhjälpen

Förlossningsinfon var hemskt långtråkig. Det var väl vissa saker som var lite bra att höra men annars, nah. Det går att läsa sig till det mesta ju. Det var många gravida där i alla fall. En hel aula med gravida kvinnor och deras partners. Jag tänkte i pausen att man kanske skulle gå på toaletten men hoppade över det, säkert lång kö när vi gravida samlas på ett och samma ställe.. haha!

Nu sitter jag och lyssnar/tittar på musikhjälpen som började för cirka en timme sen. Så mysigt! Och bra för den delen. Har även pluggat lite inför morgondagens reflektion. Hemskt obekvämt sitter jag. Min kropp känns som en stor fyrkant som trycks ihop. Men så är det inte praktiskt att ligga ner och plugga alltid. Jag borde väl helt enkelt sitta vid köksbordet men huur kul är det!

Nehepp! Tack för idag.

Inga kommentarer: