torsdag 20 december 2012

Tur!

Rackarns vilken tur jag hade idag. Jag har bilen parkerad vid vårt hus och där får man stå två timmar. Vid 11 hade jag stått två timmar så då gick jag ut och flyttade bilen en halvmeter framåt. Sen har jag glömt det under dagen men gick ut nu för att flytta lite och hoppas att att inte fått böter. Huhhh, alla andra bilar hade fått böter som stod kvar men inte jag. Jag flyttade alltså i rätt tid. Hade inte känt mig nöjd om jag hade fått böter då jag precis suttit och tänkt på alla utgifter och min minimala lön även denna månaden. En extra böter på 400 hundra hade varit extremt onödigt!
Christopher får ju iallafall fin lön och jag har en super familj som ständigt hjälper till med allt möjligt. Så kan inte klaga. Meen en trisslottsvinst eller så hade jag inte klagat över för det, hehe!

Nu ska jag snart jobba min sista kväll, 16-20! Har inte gjort något idag så är väl bra att det händer lite!

Inga kommentarer: