söndag 9 december 2012

söndag

Nu är denna helgen snart slut och imorgon ska jag tillbaka till jobbet. I helgen har jag inte gjort särskilt mycket. Mest ingenting. Läst lite inför reflektion i veckan och i övrigt legat i soffan och halvtittat på tv. Igår var Joel på besök och vi alla tittade på Så mycket bättre och åt varma mackor. Även om det inte har varit världens roligaste helg så har det nog varit bra att inte göra så mycket. Förra veckan var jag helt slut efter att ha bakat och städat. Krävs inte mycket för att ta på krafterna numera.

Imorgon ska jag och Christopher till ryhov på förlossningsinfo. Jag har hört att det inte är så mycket att ha men det kan ju inte skada. Känner att det börja bli dags att förbereda mig lite mer på att föda mitt lilla barn. Läsa om smärtlindring och såntdär som man kan behöva ta ställning till när det blir dags. Det är ju bra att vara lite insatt innan så att säga! :)

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch!

Inga kommentarer: