torsdag 13 december 2012

v 30

Igår framåt halv nio på kvällen var jag helt död på jobbet. Haltade fram lite flåsandes i korridoren. haha, nästan i alla fall. Trött i både ryggen och fötter var jag och trött i huvudet. För mig blev det en rätt lång jobbkväll och vi var ju i full gång hela tiden. Vi ordnade med lite julfika för pensionärerna på jobbet och det medför ju att det blir lite extra jobb. Alla samlas och mycket disk och grejer. Meen som jag förstod det var det mycket uppskattat och vår äldste herre höll ett fint litet tacktal. Känns ju bra att jag tog initiativet till att ordna detta lilla nu innan jag slutar! :)

Idag ska jag och Christopher gå någonstans och skriva på papper om faderskap till vårt lilla barn. Det känns ju tryggt och bra för Theodors skull. Mitt lilla barn. Idag går vi in i vecka 30 och han blir uppenbart större och större. Det är väl mest det som händer för tillfället. Han växer och rör sig för fullt. Jag blir klumpigare och har ibland lite svårt att bedöma avstånd. Krockar med magen när jag ska ta mig fram i lite mer trånga utrymmen. Inte lätt. Jag har även läst i mina appar att det inte är helt ovanligt att börja må lite illa igen nu när han växer till sig ordentligt. Man tackar, vad roligt!
Naaw söta!

Inga kommentarer: