lördag 22 december 2012

att städa

Vid 20.00 var jag egentligen redo att gå och lägga mig. Men nah, det fick vänta lite. Istället passade jag på att städa upp lite, även dammsuga och skura golven. Puuh, det var tungt. Christopher får ta över dammsugningen framöver. Dock en aning övervakad av mig, tror att han inte ser smutsen riktigt som jag hehe. Nu luktar det gott här hemma hur som helst och det ser hyffsat rent och snyggt ut. Det är ju inte som att vi ska ha några gäster i jul så det spelar väl egentligen ingen roll, men det är ju trevligt att ha det rent och fint! Nu får jag återhämta mig, hög puls och ont i ryggen...!

Hade lite otur såhär innan jul. Det blev ett missförstånd på jobbet så jag fick ingen månadslön denna månaden heller. Fattig lön denna månaden också alltså. Den kommer ju komma tillslut  så det gör ju inte så mycket. Kanske rent av är bra, snålar ju med pengarna nu när man har mindre!

Inga kommentarer: