fredag 28 december 2012

fortsatt jul

Hejhejjj. De senaste dagarna har varit förlängd julafton. Sandra och familjen har kommit till Jönköping och vi har firat med dem och vi har varit och firat med pappa och den sidan. Sixten får massa paket men blir lite trött av allt. Inte konstigt inte, men söt och snäll är han ändå. Och det blir väl endel bilder på just det lilla barnet. Min kamera är dock kvar hos mamma för tillfället så får lägga in bilderna en framtida dag!

Annars då. Jag är i min gravid-bubbla och tänker inte på särskilt mycket annat. Igår spydde jag utan anledning och idag mådde jag illa hela förmiddagen. Så idag vågade jag inte äta något förrens vid tolvtiden. Att inte äta plus må illa tar på krafterna och det är inte så roligt, men det går ändå. Nu är det bara nedräkning som gäller. Om sisådär sex-nio veckor är det dags för honom att komma ut.  Efter nyår ska jag göra riktigt riktigt fint i barnrummet, så det är laddat för ankomst. Det är ju faktiskt hög tid att börja förbereda allt! Mysigt! :)

Inga kommentarer: