måndag 17 december 2012

usk

Idag var jag hos barnmorskan. Allt såg alldeles fint ut, precis som det ska vara. Eftersom han är en livlig pojk hade han till en början puls på 170. Han lugnade dock ner sig ganska fort och la sig på runt 145. Ett exemplariskt litet barn!

Nu har jag dessutom bara tre jobbdagar kvar, helt galet. Imorgon är jag dessutom ledig!

Idag fick jag även svar på sista provet och har fått slutbetyg i alla kurser. Så från och med idag är jag undersköterska. Coolt med en titel! Så nu är jag väldigt ledig. Skönt men jag är redan lite rastlös. Får locka hit Christopher att se säsongsfinalen av Dexter snart..

Vi har även köpt en gran idag. Den har formklippts två gånger om året i tio år. Himla lyxgran va! Är ju fint med en bred gran annars men vi har ju ganska lite plats över så denna ska nog bli fin!

Inga kommentarer: