måndag 11 mars 2013

1 månad!

Idag fyller min fina son Theodor 1 månad! Tänk vad tiden går fort. Nu börjar allt kännas bättre. Den allra första tiden var ganska jobbig och läskig. Allt är så nytt och man vill ju göra allt rätt och på bästa sätt, men det är inte lätt att veta huur. Nu har man lärt känna Theodor lite och förstå hur han fungerar lite mer. Den första tiden hade jag ju lite ont också, kroppen ställde om sig och brösten var sprängfyllda och vårtorna sved, så det gjorde ju inte saken lättare. Nu är läget mer stabilt och nu kan vi koncentrera oss på andra saker!

Idag på 1 månadersdagen har vi till exempel bakat tårta! Det blir nog en extra god amning nästa gång skulle jag tro!! :)

Jag måste verkligen klippa min lugg nu hehe!






Joel var med och smakade på tårtan. Han var nämligen här för han var med mig och hämtade ett badkar som jag köpt!!! Yeeey, ett badkar. Ska nog ta mig ett bad framöver!!!

Inga kommentarer: