måndag 4 mars 2013

lite ledsen

Inatt var Theodor en aning gnällig. Och på förmiddagen innan han skulle äta var jag bara tvungen att gå på toa först. Det var inte så hemskt många sekunder jag lämnade honom men han var sååå ledsen. Han grät och skrek, till och med så att det var små tårar i ögonen. Stackars lille vän. Jag vet inte om någon sysslar med såndär självtröstmedtod längre, men det skulle ju kännas fruktansvärt. Verkligen att gå emot alla naturliga instinkter. Här tröstas barnet så gott det går i alla fall!

Igår var han ganska nöjd

Idag växlar han mellan att gallskrika, äta, vara nöjd och sova. Det är bara att hänga på! 

2 kommentarer:

Ida :) sa...

Men va fin han är! Så himla söt! Åh nu vill jag också ha min lilla kille! :)

Linn sa...

Ja en liten sötnos har vi fått!! Det förstår jag! ;)