fredag 8 mars 2013

fredag

Godkväll!

Idag har jag och Theodor varit ute på en promenad i solen med Jennie. Det var skönt att komma ut en sväng och få lite frisk luft. Annars har Theodor sovit hemskt mycket idag, vilket är lite konstigt eftersom han sov väldigt bra inatt också. Men imorgon är ju Christopher ledig så tänkte lämna honom sedan att sova i vagnen vid Christopher som sitter uppe och spelar så kan kan sova. Då behöver inte jag vakna av alla små ljud han gör, utan Christopher kan väcka mig när det är matdags. Det blir bra hoppas jag!

Annars har vi gjort lite scones idag. Det var andra gången i mitt liv jag åt det och jag inser nu att det verkligen inte är något för mig. Får baka frallor någon dag, det är gott (om jag lyckas dårå).

Imorgon ska Christopher åka iväg på party med lite släkt och kommer inte hem förrens på söndag. Jag och Theodor får klara oss helt själva..snyft!!
Jag i min gamla sucktröja. Den var så himla skön förr men nu var den allt för urtvättad kände jag, alldeles nopprig. Gör väl inte så väldigt mycket, den är ju inte så snygg!

Theodor är alltid slående vacker´och växt har han. Han väger nästan 4 kg nu!

Inga kommentarer: