fredag 15 mars 2013

En fredag

Godmiddag! Solig dag idag men hemskt kallt vad jag kan förstå! Jag sitter just nu i soffan med en hund bredvid mig och katten ligger under bordet och spanar. Theodor sover atm så jag funderar på om jag ska försöka göra lite mat. Men då lär han väl säkerligen vakna, typiskt honom!

Igår hade jag städdag! Jag tror torsdagar kommer bli en städdag, det har råkat vara det de senaste veckorna. Eftersom jag måste passa på att vara effektivt när Theodor sover får jag mycket mer gjort. Har jag all tid i världen händer ingenting. Lite störigt att bli avbruten om man kommit igång med något dock men så är det ju. I bakhuvudet vet jag att jag borde ta tag i min garderob och börja rensa ut lite kläder. Har massor som jag aldrig använder. Men jag är så dålig på sådant, tänker alltid att det kanske kommer en tid i framtiden som just den där tröjan eller de där byxorna kan vara bra att ha. Hehe!!

Nähää laga mat var det!!!

Inga kommentarer: