måndag 25 mars 2013

Jobb

Jag börjar redan få lite jobbångest såhär på Theodors sex-veckors dag. Jag har ju mitt jobb på äldreboende men jag är inte särskilt peppad. Jag blev ju undersköterska lagom till min mammaledighet, vilket alltid är bra, men är inte sugen på att jobba med något som har med det att göra just nu. Men vad jag vill göra vet jag inte heller. Jag vill göra något mer självständigt där jag styr och ställer och där jag själv kan få ut något mer om jag jobbar mycket och bra. Japp, lätt det där . Plugga är jag inte heller särskilt intresserad av ännu. Vet inte om jag någonsin kommer bli det heller hehe, det vet man aldrig. Huh, tur att jag får jobba med att vara mamma ett tag till!

Idag ska jag och Theodor till BVC. Annars har vi inga planer. Vädret ser mycket härligt ut idag, men man vet aldrig. Igår när vi skulle gå ut en sväng med mamma och hundarna var det hemskt blåsigt och kallt trots härlig sol. Hoppas på mindre blåsigt idag för då kan det bli en härlig promenix!

Inga kommentarer: