onsdag 27 mars 2013

solsemeter

Ååhh är så sugen på en resa till solen. Ett härligt hotell med stor pool nära stranden och all inclusive. Jag vill inte uppleva något, jag vill bara kunna njuta av att sola, bada och äta gott. Men det blir inget med det i år, en viss liten pojk stoppar oss. Jag vill inte åka på någon sådan resa medan han är såhär liten, men sen så! Då får det bli typ waterpark-hotell och grejer, wiihoo!!

Detta året blir första året jag inte åker utomlands sedan 2002. Jisses vad bra jag har det! Jag vet inte riktigt vilken resa som varit bäst. 2002 var första gången jag åkte på en riktigt utomlands-solsemester och då var jag såå glad över det. Då var vi två veckor på Gran Canaria. Det regnade en hel del haha. Men 2006 var det himla fint i Turkiet när Jennie fick följa med. Vi hade tur med hotell nära stranden (åkte ospecificerat) och toppenväder hela veckan. Vi var 16 år och hade superskoj hehe! Första resan med Christopher till Turkiet var också mysig och vädret var nästan lite för bra, 40+ hela veckan. Christopher var en röd liten gris och jag var kalasbrun! Aaaah. Partyresan till Bulgarien var ju rolig på sitt sätt men vädret var kasst och en sådan resa är jag inte sugen på mer. Nu vill jag bara ha lyx och njuta! :) Alla resor har minsann varit bra på sitt sätt!

Nä i år blir det Sverige. Vi får väl se om det blir någon särskild semester. Jag skulle tycka det var mysigt att åka till Öland jag!

Alanya 2006


haha, ja vi hade kul

Alanya 2010

Bulagiren 2011

Brun och glad. Man blir glad när man blir brun!

Inga kommentarer: