tisdag 19 mars 2013

tisdag

Helloo. Inatt sov Theodor fint, vad glad man blir! Det är alltid nervöst att lägga ner honom i sin säng. Jag ligger där och lyssnar och hoppas innerligt att han inte ska vakna igen, och inatt gjorde han inte det! Duktig kille haha!

Idag hoppas jag han har en lugn eftermiddag/kväll för jag ska nämligen åka en sväng till a6 och gå en runda med Jennie är det tänkt. Men är han vaken och pigg är det svårt för mig att åka iväg på sådana äventyr för då vill han äta oftare. Så nu hoppas vi på ett trött barn. Just nu är han i sovläge så får väl väcka honom och trötta ut honom lite haha. Stackars barn!

Idag har jag bokat in en tid för efterkontroll såhär några veckor efter förlossningen. En sådan undersökning är väl aldrig något att se fram emot direkt men det ska ändå bli skönt att få veta att allt står rätt till nu!

1 kommentar:

Sandra sa...

efterkontrollen är lugn... mest samtal! Skönt att han sover gott! Kram