lördag 2 mars 2013

en promenad

Idag är det lördag men Christopher jobbar helg så jag är hemma själv med Theodor. Jag hade tänkt hälsa på min kusin och hennes familj idag men jag fick inget svar när jag tänkte gå ut, och jag ville inte komma oannonserad till en familj med en liten bebis! Så jag gick en ganska lång promenad istället. Jag har minsann tänkt att jag skulle gå ut och gå hela veckan nu när det har varit så fint väder och så lyckas jag ta mig ut på veckans molnigaste dag, typiskt! Jag gick i alla fall bort till cigarren och tog sedan vägen vid vättern hem. Det var ett mycket dåligt val!! Den sista biten vid piren var alldeles täckt av ishögar och det var ganska omöjligt att ta sig fram med vagnen. Som tur var hjälpte en snäll man mig att lyfta lite i vagnen så jag kunde ta mig förbi det värsta. Att gå hela vägen tillbaka igen hade inte varit roligt, då hade promenaden blivit alltför lång. Tur att det finns snälla människor! :)

Att sitta i fåtölj!

Inga kommentarer: