torsdag 7 mars 2013

Shoppat

Idag var Theodor så himla tajmad. Han sov på förmiddagen så jag hade chans att duscha, dammsuga, diska och sortera tvätten. Sen var han vaken mellan 12 och 14 och åt vid 14. Vid 15 skulle vi till BVC så det passade bra att göra iordning honom och gå dit. Han somnade gott och blev hemskt upprörd när jag tog av honom alla kläder och det skulle vägas och mätas. Men det gjorde inget för då var han vaken när vi kom hem och åt vid 16 tiden. Kanon för 16.30 skulle vi möta pappa för att gå till stan. 16.27 kom vi till hans jobb så det kunde inte bli bättre. Och trött var han!

Shopping stod på schemat och jag fick med mig lite. Ett par jeans som det visade sig var halva priset på från gina. Även ett linne och en tunn kofta. På h&m köpte jag ett par chill mjukisbyxor. Kan vara gött att ha som mamma hehe!!

Nu håller jag på och tvättar. Himla skönt att det är nya tvättstugor, annars hade det känts jobbigt!! :)

Inga kommentarer: