söndag 12 maj 2013

Deppig dag

Söndag och en härligt solig dag framför mig, tänkte jag i morse. Prognosen såg bra ut så jag packade ihop mig och Theodor och for till rosenlund för att kunna sola. Men då kommer snabbt molnen och skymmer all sol. Det blev inte ens skönt att vara ute med dubbla tröjor. Himla typiskt. Jag fick lite fika och mat hos mamma i alla fall och sen åkte vi hem igen, inte ett dugg brunare!

Här hemma lider vi stort av att hdmi-anslutningen plötsligt har slutat fungera. Jag uppdaterade iTunes igår och förde över massa bilder från telefonen och efter det har det inte fungerat. Jag vet inte om det kan ha något samband men det är hemskt frustrerande. Vi tittar på jättemycket grejer dagligen via datorn till tvn så vad gör man nu? Jag vill kunna se det jag vill se och inte det som råkar gå på tv. Aaahh hjälp mig?? Det blir till att googla ikväll..
Dessutom har min dator varit lite krånglig idag. Tänk så crashar den?? Har inte lust att lägga pengar på en ny dator. Passade på att spara alla bilder på externa hårddisken nu i alla fall, för säkerhets skull!

Imorgon ska vi till BVC igen. Theodor ska få sin första vaccination. Lillkillen, hoppas han inte blir allt för ledsen. Det ska också bli roligt att se hur lång han är och hur mycket han väger nu!!

Inga kommentarer: