tisdag 7 maj 2013

sommardag

Halloo! Idag har det ju varit värsta sommardagen, hur härligt som helst. Kl 05.30 ville Theodor kliva upp så så fick det bli. Han åt, jag åt och sen fick han bada. När han var torr och påklädd fick han sitta i babysittern medan jag tog en dusch. Han sitter så lugnt och snällt och tittar runt lite ända tills jag både duschat klart och fixat håret!
Sen begav vi oss till Stadsparken med Annika och barnen. Kanonväder för lite fika och lek med Elvira. Vid 12 gick vi hem och jag hann laga mat och äta innan Theodor vaknade. Sen packade vi ihop oss och åkte till rosenlund. Theodor fick sitta i babysittern i skuggan på altanen medan mamman  la sig i solen och stekte. Har minsann fått mig en liten, liten bränna, yeeey!!
Jag började läsa Torka aldrig tårar utan handskar idag också. Jag har ju sett serien men böcker är ju nästan alltid mycket bättre. Och serien var ju kanon så böckerna lär ju vara superb!!

Inga kommentarer: