lördag 11 maj 2013

Tre månader!

God morgon! Idag fyller världens bästa Theodor 3 månader! För tillfället sover han ganska bra på nätterna och är för det mesta glad och nöjd på dagarna. Det är klart han är ledsen och gnällig också, men inte mer än vad man kan förvänta sig av en kille på tre månader!

Det verkar ju vara en hel del moln även idag så någon solning blir väl svårt att få till. Istället får det nog bli fika och ta det lugnt idag. Eventuellt gå en promenad till maxi och hämta ett paket som väntar. Vi får se!

Just nu håller jag på att överföra bilder från mobilen. Jag har inte raderat några bilder sen jag skaffade mobilen för cirka två års sedan så det är en aning rörigt. Jag har lagt över bilder för men det är svårt att ha koll på vilka, de ligger liksom i olika mappar av någon anledning. Jaja, någon gång måste man ju fixa det också!

Jag ville ta fina kort på Theodors fötter, men det var hopplöst. Han sitter aldrig still den killen!

Bakade kladdkaka i torsdag!

La på hackad vit och mörk blockchoklad för att det skulle bli lite extra fint!

Theodor var supercool med hoodie och allt!

Fot- och handavtryck som vi gjort på öppna förskolan!



Mina killar i morse!
Söta!

Inga kommentarer: