måndag 6 maj 2013

Mammaledig

Haha Theodor ler så mycket numera och det gör mig så glad! Kul att kunna se att han är glad liksom. Han är så söt också när han ligger i sin säng eller i vagnen och så viftar han med armarna så han drar filten över ansiktet. Så ligger han där och ruskar på huvudet och undrar vad som händer. Och på morgonen när han vaknar ligger han ofta där och kikar och så ler han stort åt mig när jag kommer och säger godmorgon. Lille gulleungen!
Om det är något jag njuter av så är det att vara mammaledig i alla fall. Det är fullt upp att ta hand om ett barn men det är mycket bättre och roligare än att jobba. Jag trivdes ju inte super senaste tiden på mitt jobb så det är väl inte jätekonstigt att jag känner så. Det är gött att alltid styra själv över sin tid också. Är det ett kalas eller något så jobbar man liksom inte utan man är fri! Älskar't!!
Det är kul att han växer och blir äldre men jag vill inte sluta vara hemma med honom!!


Inga kommentarer: