torsdag 23 maj 2013

Sixten 1 år!

Hua, knölen släppte efter vid en amningen sen och det känns numera lugnt igen. Tuuur!!! Annars är jag rätt trött nu. Theodor har, förutom vid en liten promenad till stan, varit vaken heela dagen. Han har lyckligtvis varit ganska nöjd och kunnat sitta i babysittern eller ligga på golvet endel medan jag typ ätit lite och så, men ändå. Det tar på krafterna när man inte får någon paus. Christopher har dessutom inte varit hemma någonting knappt idag, och den stund han var hemma tog Teddy en powernap. Haha. Nu sover han för natten i alla fall och en kan ju hoppas på att han sover riktigt länge! 
Han var så gullig innan när han hade somnat i mitt knä. Så vaknar han plötsligt och lyfter snabbt  huvudet och tittar med stora ögonen. Han drömde väl och vaknade till. Han såg ganska chockad ut och sen kom gråten med stora tårar. Stackarn, men så söt. Tur att mamma var nära!

Idag har jag även slagit in några paket till Theodors kusin Sixten! Han fyller nämligen ett år idag!!! Tänk va tiden går. På ett sätt känns det himla längesen han föddes, men det är väl för att livet sakta men säkert har ändrats ganska mycket sen dess. Det är ju faktiskt ungefär ett år sedan Theodor börjar växa i magen nu ju! :)

Bild från när jag jag träffade Sixten första gången. Bakfull och trött var jag efter 3 timmar i en bil.. Och det blev sista bakisdagen på länge!

Inga kommentarer: