fredag 17 maj 2013

Promenera

Idag har Theodor och jag besökt öppna förskolan en sväng och efter detta lunchade vi med pappa Christopher. Sen snörade jag på mig mina nya skor som har alla möjliga färger och promenerade till rosenlund. Längs Vättern var det ganska kyligt vid denna tiden men när man puttar en vagn uppför rosenlundsbacken blir man varm, minst sagt. Och på rosenlund kändes det alldeles vindstilla så blev hur varm som helst!
Sen satt vi på altanen och chillade i skuggan och hundarna kunde ha det gott ute. Det blev ju väldigt varmt framåt eftermiddagen men det var ändå ganska växlande med moln så det blev ingen solning tyvärr.. Vid 17-tiden gick vi hemåt igen och nu var det varmare än varmast, även längs Vättern! På piren mötte jag upp Joel och vi tog oss en glass!!

Nu sover Theodor. Han somnade lite oväntat vid 21-tiden så jag hade inte hunnit byta om till pyjamas. Det får vi väl fixa när han vill äta härnäst!

Inga kommentarer: