måndag 27 maj 2013

Smaka på mat

Hello!
I helgen som har gått har det varit full fart med kalas för både Sixten och min mormor. Mormor fyller år idag och det är hela 85 år som gäller. Men imon vet jag en som fyller 103 år, så i jämförelse är hon en riktig ungdom. Tänk när jag föddes, då var hen som fyller 103 imon 80 år. Sjukt!! 

Lilla Sixten är i alla fall en kille som äter bra. Han äter till och med när han sover! Sandra berättade att hon lät Sixten slicka lite på olika saker för att få lite upplevelse av olika smaker tidigt. Så blir det inte så chockartat sen. Så idag fick Theodor slicka lite på en ostskiva, en skinkbit och lite purjolök. Haha, hans miner var väldigt fina. Verkligen typ "uuuhh vad va det för konstigt". Men det blir nog bra. Vore skönt att ha en unge som äter allt och lätt sen..

Nu ska jag äta en eller två chokladbollar till som vi bakade ikväll, sen blir det sängen. Theodor sover redan sen ett tag tillbaka så jag ligger efter där. Vill ju helst sova lika mycket som honom i alla fall..

Nattinatti!

Inga kommentarer: