onsdag 23 september 2009

Acne.

Ohhh. Det kliar i fingrarna. Jag har nog ett litet beroende. Jag kan inte sluta klämma, riva och trycka på alla små finnar och porer i mitt ansikte. Ofräscht, kanske det. Vet inte. Tycker mest det är så.. kul! Meeeen så blir man röd och bara får massa fler finnar. Mest därför jag har endel acne som det så fint heter nog. Jag kan helt enkelt inte låta bli att trycka lite! Och så äter jag endel choklad också.. Ingen bra kombination. Idag har jag då försökt att inte klämma på något, för att få en fin hy. Oj va svårt det har varit. På jobbet är det ju speglar ÖVERALLT. I hissen, i badrummet, vid sängen, på garderoben, på väggen osv.. Det är inte att låta bli då, det är det inte! Men försöker. Men några äckliga gulisar, det får det inte finnas kvar, fy nej!! kläm gulisarna!!! Hej

Inga kommentarer: