torsdag 17 september 2009

Göteborg imorn

Jaha. Idag täntke ajg ta tag i projektet städa mitt rum. Gick ju så där hemskt bra. Har lagt mina skor i sina skolådor. Typ det. Så det är fortfarande rätt störkigt. Det stör mig rätt mycket, speciellt när hundarna kommer och välter omkull och trampar på saker hela tiden. Hallå, dom får la se sig för? Ne, mina söta små hundar. Så söta så man smälter, löser upp sig, whatever.

Imon ska jag och Elin som många andra åka till Göteborg. Vi ska ju självklart se Håkan Hellström dårå, men just nu ser jag mest fram emot att gå på stan, scorett. Hoppas, hoppas dom har några fina, bra, praktsika, bra pris, rätt storlek skor till mig. Jag hoppas också att Håkan spelar det är så jag säger det, den är bäst (bland alla andra bästlåtar). Nu ska jag lyssna på den på youtube. Hej

Inga kommentarer: