fredag 4 september 2009

lite nervöst sådär

Godmorgon. Med min inställning har jag kommit långt. Förkylningen märks knappt av längre, inte just nu i alla fall. Lite täppt i näsan, fast det fixar man med nässpray med jämna mellanrum. Så nu andas jag väldigt fritt och fräscht.

Denna morgon har jag fixat iordning mig lite mer än vad jag gör när jag ska jobba på scandic (då brukar jag bara gå upp, borsta tänderna, håret i en toffs och gå!). Idag ska jag på intervju och vill ju visa mig från mig bättre sida. Lite nervöst är det för det är ju mycket jag vill få ut av denna intervjun. Men man kan ju inte som sökande kräva att få veta vad som helst såhär nu liksom. Man får bara tacka och vara glad såklart, men jag vill vill villl. Jaja, vi får se vad som händer. De går förhoppnigsvis bra för både mig och Micki! Hoppas hoppas!

2 kommentarer:

Sophia sa...

Åh! Jag håller tummarna för er idag! Lycka till! Puss från ett soligt London

Linn sa...

Tack Sopphiiaa! Nu hoppas vi på Mickkii hah