onsdag 2 september 2009

Colizin, kanon!

Igår började förkylningen tränga på sig i min hals. Det leder också till att jag blir trött i huvudet och hela kroppen känns matt. Och inatt "tvingades" jag sova med öppet förnster för Christopher skulle dö av värme annars, ansåg han. Inte för att det var så kallt så men kittlades ännu mer i halsen och så sov jag dåligt med. Trött som en sengångare åkte jag från Tenhult till jobbet vid 7 tiden. Vädligt lugnt och skön dag idag med som tur var i alla fall. Har sedan igår även kääkat massa colizin. Ett av mina favoritläkemedel. Jag vet inte om det faktiskt är väldigt bra eller att jag inbillar mig och blir bra på grund av det. Spelar absolut ingen roll för mig bara jag inte blir sjuk. Hittade nyss ett nytt paket med colizion, GÖTT! Det ska bli en skön chill-eftermiddag nu!

Och jisses vad jag nu vill lämna Sverige och bara sola och bada i en vecka! Vi får se vad som händer nästa vecka! Tjoho

Inga kommentarer: