torsdag 3 september 2009

Förkyld eller svininfluensan?

Tänk att det räcker med att bara tänka "det var väldigt längesen jag var förkyld nu" så blir man det. För någon vecka sen tänkte jag så, täntke även att nu blir jag väl snart fökyld. Det blev jag ju med. I dessa tider så undrar man ju lite om det är en vanlig förkylning man har fått eller om det är självaste svininflunsan. Jag vet inte om det är någon större skillnad än att ett antal person har dött av den? Men då måste man väl bli mer sjuk en bara lite täppt i näsan först? Jaja, igår sa jag att jag skulle bli frisk idag och det blev jag inte riktigt. Halsontet har försvinnut men näsan förvärrades lite. Kanske är det imorgon jag är frisk? Jag tror sjukhet till stor del beror på vilken inställning man har. Min inställning är att jag inte kommer bli särskilt sjuk och att det kommer gå över snartast. Hoppas det funkar bra denna gången också!

Ikväll ska jag ha en klassisk tv3 kväll då jag tittar på tv3s serier. Idag bjuds det på 2½ men, du är vad du äter, lyxfällan och grannfejden. Om jag orkar hålla mig vaken är det även navy CIS sen. Nice. För mig räcker det alldeles utmärkt som underhållning en kväll som denna! Hare!

Inga kommentarer: