lördag 26 september 2009

kronologiskt

Godkväll kära läsare, alla ca 10. Ska ta saker och ting i kronologisk ordning. Igår kväll vart vi på Bongo bar, vilket jag tycker var lyckat. Vi haffade sofforna där ute och befann oss där största delen av kvällen. Jag skulle köpa 2 melonshots, fyror, men det blev sexor istället eftersom min köpare inte uppfattade att det var fyror jag var ute efter. Goda varom i alla fall. Smidigare glas att bära runt på. Väl hemma sen efter en trevlig kväll ute så skulle jag sova tänkte jag. Först tänkte jag titta en liten stund på tv för att varva ner lite. På sätt och vis gick det bra. Jag vaknade igen 06.15 av någon käck reklam på tv..lyckades sova några timmar till, braa.
Klockan 10.00 var det jobb. Amanda jobbade idag och det är ju roligare, att ha någon man känner ganska väl som man kan prata lite med. Hon som delade ut listorna idag, ja, vi förstår inte riktigt hur hon tänker nog. Det var inte alls mycket att göra. Men ändå frågade hon om amanda kände att hon behövde ha tid till halv sjuu. Hon var klar vid två tiden. Hur tänkte hon då? Det gick inte ihop, lite roligt.

Ikväll har i alla fall jag och Elin degat. Tittat lite på idol och sådär och ätit lite chips. Skön kväll. Men nu saknar jag min lille pojkvän, var han nu är. Tänk så sitter han hemma ensam och spelar data.. Då skulle jag hämta honom. Fast han gör nog inte det. Men vad han gör, de tär för mig ett frågetecken. Kan 118100 svara på vad han gör? Hade varit bra.. Jaja. tjoho

Inga kommentarer: