lördag 5 september 2009

snuskmän!

Jaha. Igår var jag med min käraste älskling. Vi lagade mat och tittade på Män som hatar kvinnor. Jag tyckte den var väldigt bra men stör mig på att alla onda människor alltid döör i filmer. Dom ska överleva och möta allas ilska mot dom. Få stå där och ta sitt straff. En skön natt och sen har jag jobbat idag. Hur lite som helst att göra, bara fotbollsmän som drack väldigt mycket öl. Dom lever liksom lite festival liv. Dricker öl hela dagen men spelar fotboll? Vad är det för kombination? I ett rum var det klibbigt av öl på hela golvet och en blodig handduk och skitiga lakan. Plus ölburkar överallt. Tomma som fulla. Snusk rum! Hällde ut ett glas med renighetsmedel/vatten över golvet för att kunna moppa det rent. Snuskmän!

Nu tittar jag på Lipstick jungle och har även börjat fixa lite inför cypern. Fryst in en ost och tagit fram resväskan ungefär. Laddar ipoden och kameran med.. Ohhhh behöver elin, hon skulle gjort en bra spellista. Nu är bara halva ipoden upptagen, orkar inte välja ut låtar till resten. Tråkiga låtar bara med. Neeh inte bara, men vissa. Kan ta alla Håkan så är det överstökat! Bra idé! Japp, nu är reklamen slut! hej

HappyLinn

2 kommentarer:

Elin sa...

En skön natt. Hahaha

Linn sa...

tsss. Jag sov gött, okej!