söndag 20 september 2009

Bak- och web-tvdag

Ídag har jag och Christopher bakat lite. Vi bakade en såkallad marmorerad sockerkaka, eller om man vill kalla det tigerkaka. Christopher ville hemskt gärna ha knäckkakor också så vi bakade det med. Båda två blev mycket goda, lyckad söndagsbakning!

Annars har jag idag varit och köpt colizin. Jag klarar inte av att bli mycket sjuk, så gör allt för att motverka detta. Colizin va svindyrt, vilket jag i och för sig förväntade mig, men ändå. Det är värt det! Jag och min käraste tittar annars mycket på web-tv idag. Det har blivit lite idol och andra avenyn. Hm, får se om det finns något mer trevligt att glo på en stund, medan man äter lite kaka! Tjinix!

Lite trötta. (kanske för att Myran och Loppan bestämde att alla som sov i sängen skulle vakna vid halv 8 idag!!)

Inga kommentarer: