måndag 28 september 2009

Veckoplan

Hej hå. Jaha. Vad händer nu för tiden? Denna veckan jobbar jag måndag-fredag. Känns bra, hoppas helgen blir ledig. Idag är det min och christophers dag. Jag vet knappt vad det är, det är väl 3 år och... öhm (tänker lite) 8 månader idag. Yiho. Det ska firas. Christopher kommer nog hit efter sitt jobb och sen ska vvi väl se på svenska hollywoodfruar. Därefter kommer jag vara trött och det är bäst att sova. Vilken dag va!

Till helgen ska vi nog i alla fall gå och bowla. Jag och Christopher, Joel och några mer antar jag. Såndär ölbowling. Uhw. Men det är bowlandet jag är ute efter, det blir nog kul!

På onsdag ska jag gå på bio också. Elin, jag och Camilla vad jag vet nu. Det blir trevligt va.

Idag har jag också fått min symaskin. Jag fick den i studentpresent, fast den levererades idag. Har inte tittat på den eller nått. Har ju inget att göra med den i alla fall just nu. Men det blir nog finemang. Ska köpa lite tyg och tråd, småsaker och börja sy!

I veckan ska jag också ringa till en doktor och boka en tid för att titta till min rygg. Efter att jag har börjat jobba såhär pass mycket på scandic så har jag ständigt lite ont i ryggen. Och eftersom jag en gång skadat min lilla rygg så får vi väl se vad som händer.

Det va lite av mina planer för veckan. Nu ska jag väl se lite på hockey eller så.. Tjadå

Min söta lilla rara pojk!

Inga kommentarer: