tisdag 20 november 2012

99 dagar kvar

Puh. Idag är det 99 dagar kvar till beräknad födsel. Det märks att tiden har gått så att säga. Från ena dagen till den andra känns magen mycket större. Jag känner mig stor och klumpig och det börjar bli extra jobbigt att ta på sig strumpor och skor. Hans rörelser i magen är mycket kraftigare också och det märks att han tar upp ordentligt med plats där inne. Och mer väntar, yey!

Annars är jag och Chris påväg att köpa soffa snart. Vi har ju tänkt på det rätt länge men jag har tyckt att det är för dyrt. Vi har ju en helt ok soffa. Fast nej, nu är det dags. Men vi behöver hjälp med att få hem den så det verkar som vi får vänta till torsdag. Christopher skulle opassande på möte imorgon efter jobbet, suck..

Nu känner jag mig hemskt trött så bäst jag lägger mig snarast!!

Inga kommentarer: