tisdag 13 november 2012

Besökt Huskvarna

Tjohoo!
Idag har jag varit på praktiken. Har varit lugnt, vi har tagit lite EKG och sådär. Efter att jag "jobbat" färdigt åkte jag hem och tog en snabb dusch innan jag och Christopher begav oss mot Huskvarna. Christophers gammelmormor Gun bjöd på kroppkakor, vilket Chris älskar. Jag har aldrig smakat så det blev första gången idag. Det var väl inte direkt äckligt, men ingen ny favorit direkt heller. Att jag mådde rätt illa redan innan vi kom dit gjorde ju inte saken lättare. haha!

Gun hade även stickat en tröja och en mössa till Theodor i en gul färg. Knapparna hade hon valt med omsorg, det var tassar på. Lite tuffa så det passar en pojk, haha! Väldigt fin i alla fall. Imponerade att få ihop sådant vid 90 års ålder!

I eftermiddags ringde min barnmorska också och ställde in min tid imorgon. Buhuu, seegt! Fick en tid nästa vecka istället. Börjar bli lite nervös över min ansökan till försäkringskassan som jag hade tänkt skicka in imorgon. Det får helt enkelt vänta tills måndag, ladda alla papper och bara posta direkt efter besöket!

Nu ska jag skriva lite på min uppsats innan jag måste sova! Natti!

Inga kommentarer: