tisdag 27 november 2012

tisdag

Idag är det tre månader tills det är beräknat att Theodor ska födas. Va härligt. Tänk att det är en riktig liten människa i min mage. Helt otroligt!

Idag har jag och Christopher varit på stan. Vi har handlat lite outfit-detaljer till julfesten så vi blir juliga! En adventsljusstake är också köpt, men vet inte ännu vad jag ska dekorera den med.. hm.

Nu har jag även betalat räkningarna. Det var inte mycket pengar kvar på kontot efter det kan jag säga. Plus att det är denna lönen som ska räcka till julklappar. Jag får tänka mig för när jag handlar julklappar så det inte drar iväg i pris. Eventuellt får Christopher ge mig en liten månadspeng, hehe.

Nu ska jag städa lite, för imorgon ska det julpyntas!!! Gardinerna måste ju hänga ut sig fint till lördag och ljusstakarna måste kontrollerar så de lyser som de ska! Wiho

Inga kommentarer: