fredag 9 november 2012

helg!

Jag har nyss varit på a6 och spanat runt lite. Blev helt slut i kroppen av att gå där. Pojken i magen valde även att röra på sig flitigt och det gör inte saken lättare. Jag ville köpa något till mig, något klädesplagg eller så, men hittade inget som kändes riktigt värt. Provade en fin jacka men det var redan nu långt ifrån att jag skulle kunna knäppa den så kändes inte helt rätt!

Nu har jag hur som helst helg! Eftersom jag har praktik så är jag helgledig nu fem veckor framöver. Inte helt fel inte! Jag svängde förbi maxi på hemvägen och köpte massa frukt och litet nybakat bröd så det ska jag väl smaska på ikväll. Tror lilla Theodor vill ha lite mer frukt, det har varit lite snålt med det i veckan tyvärr!

Nu måste jag städa undan lite här, tända mysbelysning och göra kvällsmaten så jag kan titta på x-factor i lugn och ro sen!

Ha en fin helg!! :)

Inga kommentarer: