torsdag 29 november 2012

Godkänd!

Igår fick jag svar från försäkringskassan. Jag får hel graviditetspennig, woho. Så skönt att få svar och veta helt säkert. Så nu är det två veckor kvar på jobbet sen är det semester över jul och sen återstår ledigheten. Då magen verkligen växt till sig det senaste känns det verkligen skönt för den saken skull. Allt går även mer och mer tungt så det skulle bli jobbigt att jobba som vanligt. Att julpynta igår tillexempel körde slut på mig. Mina ben var som spagetti vid 21.30 och då somnade jag i soffan. Inte lätt!

Idag går jag in i vecka 28. Så nu blir det till att kolla upp det här med faderskapsintyg. Pappan är ju inte vem som helst utan Christopher och ingen annan och det ska ner på papper! Annars har jag läst i mina appar att vecka 28-32 är en kraftig tillväxtspersiod. Barnet är livligt och kan hindra min nattsömn. Mmh men visst. Än så länge sover jag bra men det börjar kännas att det är svårare att hitta en riktig skön sovställning. Hur man än lägger sig är det något som stör lite. Men vad att göra?

Inga kommentarer: