lördag 10 november 2012

drömmar..

Lördag morgon nu och jag och Christopher har ätit lite frukost och börjat titta på en film. Nu har han gått till jobbet och jag vet inte hur jag ska lägga upp min dag. Eventuellt gå och träna, aah, och plugga! Ikväll ska jag iväg till Torp för lite party.

De senaste nätterna har jag börjat drömma jobbigt. Inte mardrömmar utan bara jobbiga drömmar. Har drömt att mina och Christophers mammor träffas och pikar varandra, hemskt jobbigt haha. Jag har drömt att vi bjudit in på halloween-sleepover för massa vänner samtidigt som jag är hundvakt och får typ panik för att jag inte orkar med såna grejer. Tycker jag kan få sova gott nätterna framöver.

Dessutom har jag vaknat några gånger på natten och fått lite kramp i vaderna. För några år sen hände det fast mer extremt så jag hade ont dagen efter till och med. Hoppas det inte kommer igen, är säkert en vanlig gravidsak..

Nu är vi inne i vecka 25 i alla fall och magen växer och växer. Väx på du,låt tiden gå fort och kom ut till mig!

1 kommentar:

Sandra sa...

Mmm... Fick också kramp i vaderna. Jättevanligt. Kan hjälpa att äta lite extra magnesium tydligen. För mig hjälpte det att få fot- och vadmassage innan läggdags och att ha stödstrumpor på dagarna.