onsdag 7 november 2012

svårt att stå

Nu har jag varit två dagar på min praktik. Det har varit lugna dagar med ganska lite att göra. Det har ju dock varit skönt, en chans att komma in i det lite försiktigt. Jag har uppenbarligen problem med att bara stå rakt upp och ner och titta på och bara studera saker. Jag blir yr och snurrig. Himla typiskt. Idag var jag med och tittade när en doktor skulle sy ihop en sårskada på ett finger och var tvungen att sätta mig ner. Känns så löjligt, tycker ju inte det är det minsta obehadligt att se eller så, kan inte hantera att stå upp bara haha! Men alla är ju förstående och jag får sitta på en stol och titta istället. Känner mig hemskt lat..

Ush vad jag hatar att vara ny dessutom, fy. Vill ha koll, kunna vara effektiv och veta vad jag ska göra, när och hur. Men men, man måste ju lära sig någon gång!

Nu ska jag snart gå och möta Christopher och promenera till bibblan och försöka låna böcker till min uppsats! Hoppas jag hittar några bra så jag kan kötta ihop något i helgen!

Inga kommentarer: