torsdag 22 november 2012

Ektorp!

Idag har vi shoppat soffan. Ush, hemskt med så stora utgifter, får hjärtklappning. Men det är sparade pengar, och pengar finns kvar. Vi överlever. Och det blir bättre sittplats nu och fräschare soffa. En bättre sitt-soffa dessutom. Det tog ett tag att fixa allt dock. Vi åkte hemifrån vid 15.30 och vi satte oss i soffan, allt klart och fixat, vid 20.30. Puh. Tack till Joel som ställde upp som chaufför! Jag vågar då rakt inte kör med släp. Vår gamla soffa skulle dessutom förflyttas till Torp vilket också tog lite tid. Och alla gigantiska kartonger som blir när man handlar möbler, fyy. Chris vek ihop alla och gick ut med, sköönt. Nu står soffan där den ska och vi har en mysig matta att sätta fötterna på!

Idag gick vi dessutom in i vecka 27. Herregud vad tiden går! Nästa vecka kan vi åka och fixa med faderskapsintyg. Är man inte gifta så kan ju pappa vara iprincip vem som helst, galet!! Han sparkar mig på revbenen nu dessutom. Det gör ju inte ont direkt, men särskilt skönt är det inte heller! Min lilla pojk! :)
Imorgon ska jag försöka använda min kamera lite. Instabild sålänge!

Inga kommentarer: