söndag 18 november 2012

snaaart jul,.

Jaha, då har man gjort färdigt det mesta i skolan. Imorgon hoppas jag att min barnmorska hinner svara på lite frågor som kan använda som intervju till uppsatsen. Sedan kan jag göra den klar. Så himlans fint. Dock är jag hemskt osäker på vad bedömningen på uppsatsen kommer att bli. Är inte själv helt nöjd men hoppas på att det fungerar till godkänt!

Nu har jag och Christopher hämtat jullådan i källaren. Önskar att jag hade mycket mer prydnadssaker dock. Fast har inte så hemskt mycket utrymme att ställa saker på i och för sig så kankse blir lagom. Det viktigaste är julstjärnor och ljusstakar i fönstrena!

Nu ska jag bläddra i en ELLE-tidining och lite reklam från cervera(julinspiration!). Sedan blir det panta burkar/flaskor och laga söndagsmiddag för slantarna panten ger oss!

Inga kommentarer: